RH 6.2 a 2.2.19 - pokracovani (raid)

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Pondělí Duben 23 12:29:54 CEST 2001

Zdravim,
tak jsem jiz zprovoznil nove jadro od RH pro 6.2CZ(source a pote
vlastni kompilace).
V pocitaci mam mirroring disku(hdb a hdc) - s vytvorenyma
prtiotions md0,md1,md2.
Kdyz jsem si zkompiloval jadro(podklad jsem pouzil jadro
config/kernel-2.2.19-i586.config)  i s podporou raid(1,2,4-5,BOOT
Support,Autodetect) a po te rebootnul, tak v /proc/mdstat mam toto:
Personalities : [linear] [raid0] [raid1] [raid5]
read_ahead not set
md2 : inactive
md1 : inactive
md0 : inactive
unused devices: <none>
Kdyz nabootuji puvodni jadro(2.2.16) tak mam tyto disky jako
"active".
V novem jadre(2.219) pak v logu najdu neco takovyho:
Apr 23 13:57:59 ns kernel: md: bug in file md.c, line 1395( a nebo
1573);Na techto radcich v md.c je odkaz na "MD_BUG();", ktery je
definovan v md.h.
Uz nevim co mam udelat, v priloze je vypis z logu.Uz jsem z toho
srnka.
Dik

   Igor Bujna
   Reditel informacnich technologii