RH5.2 na RH6.1

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Duben 23 12:36:07 CEST 2001

On Mon, 23 Apr 2001, Honza wrote:

>  Zdar
>
>  Meli jsem na jednom routru nainstalovany RH5.2. Pozdeji klekl
>  hadr. Nastesti jsem
>  si udelal zalohy ale tedka takova mala otazka ted jsem tam
>  nainstaloval RH6.1
>  ktery soubory musim ze zalohy skopirovat aby to bylo jak predtim.
>  (kompl funguje
>  pouze jako router)

I kdyz je tady pomerne hodne zkusenych, nikdo z nich zrejme nema
kristalovou kouli, aby vedel co tam bylo presne nainstalovano.

Vubec jsem nepochopil smysl teto otazky. Kdyz delate zalohu, tak preci
vite co zalohujete, co je nasledne potreba obnovit.

Zeptejte se NAPROSTO KONKRETNE, kdyz neco nepujde a nepodari se nalezt na
Internetu reseni. Ale takovyto dotaz je tak obecny, ze na to nelze
odpovedet!

R.V.