?Commercia?:: Ucetnisctvi : (was:Re: Redhat v ceske nemilosti?)

Oto 'tapik' Buchta tapik na neo.cz
Pondělí Duben 23 13:48:42 CEST 2001

Mojmir Motycka wrote:

> Zdravim,

> Ne, podle meho nazoru se nemylite (alespon ne moc) i kdyz to samozrejme
> neplati vzdy.
> ALE, v kazdem pripade prodej LINUXu by asi zadnou komercni firmu
> neuzivil. Ono totiz ta krabice, CDcka, tisteny manual a podpora na par
> mesicu take neco stoji. Ceny za ktere se to (a je jedno ktera komercni
> distribuce) prodava nejsou na US pomery vubec nadsazene - jen jsou v Kc
> a zde mame jine pomery. Tyto firmy - pokud chteji vydelavat, a ony
> samozrejme chteji - musi vydelavat predevsim na sluzbach, ktere jsou
> [...]

A jsme zase u ucetnictvi.
Mam zde dotaz na lidi z CZLUGu a vubec vsechny uzivatele Linuxu:

Pro vybor CZLUG: nestalo by za to pouvazovat, zda by se nemohlo
Open-Source ucetnictvi zainvestovat z prostredku CZLUGu?
Vim minimalne o trech  firmach (a nevim o zadne, ktera by Linux
pouzivala a nechtela to),
ktere by rady presly na Linux kompletne, jenom kdyby to ucetnictvi bylo
k dispozici.
Ted mne tak napadlo, Pavle, neuvazuje o necem takovem SuSE Linux?

A ted z opacne strany:
Kolik z vas by bylo ochotno si ZAPLATIT licenci na pouzivani ucetnictvi?
Rekneme ze by multilicence byla v cene do XX XXX za vsechno mozne?
(Podvojne ucetnictvi, dan z prijmu, sklad vcetne propojeni na internetovy,
personalistika, mzdy, evidence majetku, kniha jizd, maloobchod)

Rekneme, ze mam velmi blizko k cloveku, ktery vlastni firmu produkujici
ucetnictvi pod Windows. Toto je psane v Borland Delphi.

Kdyz jsem dotycnemu navrhoval, aby zakoupil jednu licenci Kylixu
a preklopil ucetnictvi (kompletni, vcetne mezd, personalistiky, evidence
majetku,...)
na Linux, tak mi na to odpovedel, ze neni zajem.

Pevne verim tomu, ze pokud by se mu vyplatilo koupit Kylix a najmout
cloveka,
ktery by za mesic ci dva vse preklopil, jiste by se dal "umluvit".
Takze: Bombardujte mne svymi zadostmi a kdyz jich bude dostatecne

PS: Tato firma je dokonce kolektivnim clenem CZLUGu!!!
--
Oto 'tapik' Buchta , tapik na neo.cz