?Commercia?:: Ucetnisctvi : (was:Re: Redhat v ceske nemilosti?)

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Pondělí Duben 23 14:00:13 CEST 2001

je sice pekne, ze by mohl byt zajem, ale o jak qalitni produkt se jedna v
pripade windows? muzete uvest odkaz na nejake demo alespon pro windows, aby
si clovek mohl udelat predstavu, jak by to eventuelne vypadalo v linuxu?
zajem by byl... a asi nejsem sam...
zdravi martin d.