IMAP + PROGRESS + GLIBC + GTK+

Petr Hrbek hrbek na iinfo.cz
Pondělí Duben 23 14:52:08 CEST 2001

On 23-Apr-2001 Martin Mokrý wrote:
> To znie dobre, nevyzera to byt az take komplikovane. Trapi ma este jedna
> vec. Nasa klientska aplikacia je spravena v progresse a funguje tak, ze
> klient si pusti prowin32.exe zo sharovaneho adresara na serveri s nejakymi
> parametrami a to mu vytvori celu aplikaciu. Bude toto mozne aj ked bude DB
> server (a tym aj file server) na linuxe ? Nepotrebuje prowin32.exe nejake
> priame sharovanie pameti so serverovou castou alebo mu staci len TCP/IP
> spojenie ?

Nejsem si opravdu jisty, protoze jsem se progressu venoval pouze okrajove s
pozice spravce a jiz to jsou vice nez dva roky, ale tohle by nemel byt problem,
protoze je to typicka klient-server aplikace a DB server bezi jako klasicky
TCP server ovsem bude asi zalezet na stulu, jakym je aplikace napsana. Pamatuju
si, ze jsme dokonce delali nejake konverze na linuxu s tim, ze databaze byla
umistena na NT serveru.

Petr Hrbek
Internet Info, s. r. o.
http://www.iinfo.cz