IMAP + PROGRESS + GLIBC + GTK+

Martin Mokrý martin.mokry na nr.ubp.sk
Pondělí Duben 23 13:09:52 CEST 2001

> Presne tak... Postgres  a Progress nemaji spolu nic spolecneho. Pokud jde
> portovani aplikaci z jednoho prostredi do druheho, tak se obavam, ze s
binarni
> kompatibilitou mezi NT a Linuxem bude problem stejne jako s odlistnostmi
danymi
> primo OS (treba zrovna cesty k souborum). Z toho vyplyva, ze .r soubory
> (prelozene zdrojaky) bude potreba prelozit znovu. Neni ale IMHO problem
> prekladat programy v cyklu. Pokud jde o databazi, tak tam jakasi
kompatibilita
> [...]
To znie dobre, nevyzera to byt az take komplikovane. Trapi ma este jedna
vec. Nasa klientska aplikacia je spravena v progresse a funguje tak, ze
klient si pusti prowin32.exe zo sharovaneho adresara na serveri s nejakymi
parametrami a to mu vytvori celu aplikaciu. Bude toto mozne aj ked bude DB
server (a tym aj file server) na linuxe ? Nepotrebuje prowin32.exe nejake
priame sharovanie pameti so serverovou castou alebo mu staci len TCP/IP
spojenie ?

--
Signature (best viewed with fixed size fonts like Courier):
  Martin 'MegaSoft' Mokry             UBP a.s.