perl vs grep

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Duben 23 16:36:09 CEST 2001

> p. Satrapa v knize "Perl pro zelenace" na strane 18 opisuje informaci o tom jak je perl rychly. Kratce, perl 3.63s, grep cca 5s (egrep 3.37s).
>
> Mam textovy soubor, slovnik, cca 11MB, ktery prohledavam:
> perl -ne 'print if /slovo/' file
> grep -e 'slovo' file

To bol asi len preklep. Obycajny grep je naozaj rychly. Ja som zrusil php
script a presiel na shell_script+grep, lebo prehladavanie velkeho suboru
bolo nieco otrasne. Php >30s, grep cca 5 sekund.

Osobne sa mi zda cudne aby nejaky programovaci jazyk bol rycheljsi ako
dedikovana utilita.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2