RH7.0cz/CPress - par postrehu

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Pondělí Duben 23 17:13:18 CEST 2001

> Tyhle ty terminy se tusim berou z popisu keymap, takze by se to (asi) melo
> nekam reportovat a opravit. V kazdem pripade - na tom CD klavesova mapa
> 'cs' neni (protoze je totalne spatna, tak jsem ji smazal a CZ instalace ma
> tudiz americkou keymapu), takze netusim, co jste si to tam zvolil.

No, kazdopadne ja chtel cestinu taky :( psal jsem sem a tady mi prislo par
"divnych" odpovedi, nepomohla ani jedna. Proc jsi mi uz tehdy nenapsal, ze
tam ta mapa neni a ja bych se na RedHat vy.... (vis dobre co)

> Program FDISK pouziva v GUI 8859-1 font. Je to znamy problem (bohuzel v
> 7.0 neopraveny).

> Mapu klavesnice nastavite prikazem kbdconfig, defaultni locale pomoci
> locale_config (X aplikace). Minimalne to prvni je popsane v prirucce.

To musim zkusit, jenom mi vrta hlavou, proc mi nikdo nic nerek uz pred
mesicem (zebych se spatne zeptal :)

kbdconfig - mam cs-us-qwertz - f textovem modu funguje
locale_config - to ma byt prikaz? jestli jo, tak ja ho tam nemam (command
not found)
=> cesky v X stejne nenapisu ani pica :( mozna tak hovno, tam nejsou hacky
:)

> To vypada, ze na tom CD ten balik chybi, coz jiste neni problem
> distribuce, ale toho, kdo to CD delal.

No, ja si redhata obednal z Linux-cd a chtel jsem si nainstalovat KDE 2.0 z
jejich CD, ale po instalaci mi switchdesk tvrdil, ze KDE 2.0 není
nainstalovano. Kdyz jsem rucne prepsal X-neco  a spustil startx, tak to
nabehlo, ale jinak ani ranu :-|

> Asi by to chtelo se nejdriv presvedcit, zda chyba neni nahodou mezi
> klavesnici a zidli. Jiste, nejake problemy v Linuxu najdete (ale ty
> najdete vsude).

BTW kdyz uz jsme u chyb v RH: Kdyz jsem po instalaci zmenil pomoci
LinuxConfu cestu k homepage pro Apache, LinuxConf nak dojebal httpd.conf a
ja nebyl schopny najit chybu. Kdyz jsem ten apache preinstaloval a nastavil
httpd.conf rucne (pripominam ze slo jen o zmenu cesty) tak to funguje. Mozna
si vzpominate na muj thread v konfere na toto tema, zase jste nepomohli, asi
jsem se spatne zeptal ;o)

Diky, shanim radsi Mandrake 8.0, RedHat mam asi pul roku a nejsem zadny
odbornik, ale jako user friendly distribuce pro praci v cechah (sorry, ale
obcas potrebuju napsat cesky text) me rozhodne nepresvedcil. Navic pry RH7.0
neumi standartne prelozit jadro? Pry se tam musi cosi vymenit a predelat
a.... (viz clanek na rootu, zabyvajici se prekladem jadra)

S pozdravem

jarda

(Omlouvam se vsem za dlouhy mejl)

e-mail | jarda.kosulic na centrum.cz