RH7.0cz/CPress - par postrehu

Pondělí Duben 23 23:32:27 CEST 2001

On Mon, 23 Apr 2001, Jarda Kosulic wrote:

> No, kazdopadne ja chtel cestinu taky :( psal jsem sem a tady mi prislo par
> "divnych" odpovedi, nepomohla ani jedna. Proc jsi mi uz tehdy nenapsal, ze
> tam ta mapa neni a ja bych se na RedHat vy.... (vis dobre co)

Mapa je smazana z Instalatoru. V systemu samozrejme je. To, ze je blbe a
zatim ji nikdo neopravil, je blby, ale muzem si za to vsichni. Ujmul se
toho Kamil Toman (viz. novinky z 11.4. na http://www.underground.cz), za
coz bysme meli byt vdecni.

> To musim zkusit, jenom mi vrta hlavou, proc mi nikdo nic nerek uz pred
> mesicem (zebych se spatne zeptal :)

Protoze nectete ani tu prirucku, co jste k tomu dostal.

> kbdconfig - mam cs-us-qwertz - f textovem modu funguje
> locale_config - to ma byt prikaz? jestli jo, tak ja ho tam nemam (command
> not found)
> => cesky v X stejne nenapisu ani pica :( mozna tak hovno, tam nejsou hacky
> :)

Asi to bude chtit nainstalovat stejnojmenny balicek. Nebo si precist
Czech-HOWTO (je na CD jak k primemu precteni, tak v podobe RPM).

> Diky, shanim radsi Mandrake 8.0, RedHat mam asi pul roku a nejsem
> zadny odbornik, ale jako user friendly distribuce pro praci v cechah
> (sorry, ale obcas potrebuju napsat cesky text) me rozhodne
> nepresvedcil. Navic pry RH7.0 neumi standartne prelozit jadro? Pry se
> tam musi cosi vymenit a predelat a.... (viz clanek na rootu,
> zabyvajici se prekladem jadra)

RH stejne jako X jinych distribuci pouziva pro preklad jader 2.2.x
specialni kompilator. Jadra 2.2.x nejsou uzpusobena na to, aby se
prekladala novymi kompilatory, protoze by se mohlo upravou kodu zavlect
spoustu dalsich chyb, za coz to nestoji (vcetne zbytecne prace). Pokud
netusite, o cem je rec, pouzivejte genericke jadro z distribuce, udelate
lip a bude vam to zarucene chodit.

Pokud se neco chcete dozvedet, prectete si
http://www.redhat.cz/redhat-cz/#FAQ, nebudete klast takovyhle otazky (to
URL je taky v prirucce, dokonce i na zadni strane).

--
                        Milan Kerslager