Groupware pro linux?

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pondělí Duben 23 19:15:24 CEST 2001

Lubor Kolar wrote:

> Ctrl+C, Ctrl+V z http://www.openmail.com/cyc/om/00/showfile.cgi?100-0999
> (FAQ)

Nejsem uplne ...., ja to tam nasel, ale nemel jsem cas/chut se zamyslet
nad smyslem vsech tech druhu licenci, ktere jsou potreba. Driv bylo
jasne receno, ze to clovek muze pouzivat zdarma, ted uz je tam receno
(pro me) velmi nejasne, ze jsou potreba kdovijaky licence (na mailbox,
klienta, pro Outlook ... ?!?). Muzete mi z teto odpovedi jasne rici,
jestli si to muzu zdarma nainstalovat ? :-( Z licence ktera platila loni
touhle dobou primo plynulo, ze staci poslat email na urcitou adresu a
dostanete zpet navod na instalaci licence a licenci (na pul roku).

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !