Groupware pro linux?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Duben 23 16:38:46 CEST 2001

> Vicemene by to mel splnovat OpenMail od HP (http://www.openmail.com),
> kdyz jsem se na nej naposledy (cca pred rokem) koukal, mel i rozumnou
> licenci, dal se do 50 uzivatelu provozovat zdarma. Kdyz jsem se na to
> koukal ted, nejak jsem v te licencni politice zabloudil.

HP-ckari zistili, ze sa daju z toho vydolovat money nakolko takato dobra
vec pre unix/linux asi este nie je. Tak to spoplatnili, aspon ja som
zatial nikde nenasiel zmienku o free-download. Vsade len buy buy buy.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2