RH7.0cz/CPress - par postrehu

Dusan Hokuv dusan na mirc.cz
Úterý Duben 24 10:31:21 CEST 2001

Mojmir Motycka wrote:

> Takze kdyz to shrnu: To co se v prostredi LINUXu v poslednich letech udalo
> je obrovsky krok vpred a diky vsem, kteri se na tom podileji. Soucasne -
> pokud existuje snaha dostat LINUX mezi "bezne" uzivatele (a o to tem
> nekolika komercnim firmam prece jde - pouze servery je neuzivi) tak budou
> muset udelat jeste několik dalsich velkych vstricnych kroku k tem
> "cvicenym opicim".
> Preji jim hodne uspechu.

Jo s timdle naprosto souhlasim, a jsem rad, ze treba oproti textovy
instalaci rh6, je uz 6.2 a 7.0 ohromnej krok vpred. V rh7.1 bych ocekaval,
ze cestinu to zvoli "automaticky" a hlavne jiz bude nastavena v Xkach
(gnome,KDE -doufam, ze tam bude 2.1.1 :))) ) Pouzivam zminene KDE a jsem
spokojen. Pomalu se svou privetivosti zacinaji blizit systemu pro opicaky :)
--
Dusan Hokuv
www.mirc.cz