Primy logina na vzdaleny pocitac

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Úterý Duben 24 11:59:31 CEST 2001

On Mon, Apr 23, 2001 at 02:06:29PM +0200, pavel.zima na ct.cz wrote:
> [...]

Funkcne ekvivalentni by mel byt chooser:

1) na nejakem pocitaci pustite xdm, kdm, nebo neco tak, co umi odpovidat
   na XDCMP indirect query, povolite chooser --- v xdm to znamena
   odkomentovat radku v /etc/X11/xdm/Xaccess aby tam bylo:

*               CHOOSER BROADCAST       #any indirect host can get a chooser

   tohle muzete s klidem spustit i u na tom klientskem stroji, kdyby o to
   slo (potom musite ale vyjmout z Xservers radku

:0 local /usr/X11R6/bin/X

   --- nebo by mozna slo tu rict

:0 local /usr/X11R6/bin/X -indirect localhost

   (tady to nemuzu zkusit --- ale zajimalo by mne, jestli to takhle jde)

2) Na klientu odnekud pustite

   X -indirect ten_pocitac_kde_bezi_xdm

   Muzete to dat treba do /etc/inittab --- upravit sekci

# Run xdm in runlevel 5
# xdm is now a separate service
x:5:respawn:/etc/X11/prefdm -nodaemon

   na

# ...
# ...
x:5:respawn:/usr/X11R6/bin/X -indirect ten_..._xdm

Potom uz jen nahodite runlevel 5 (muzete ji nastavit jako default
tez v /etc/inittab) a je to.

Bylo by elegantni budto nechat xdm bezet na vlastnim stroji, nebo
na stroji o kterem vite ze nezhyne --- kdyz zhyne, vam se budou
cyklicky restartovat X.

Hmm. A asi to pujde jeste nejak trikrat jednodusseji.

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz