Primy logina na vzdaleny pocitac

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Pondělí Duben 23 14:25:18 CEST 2001

a co takhle dat uzivateli jako login shell patricne nakonfigurovany xdm
(kdm,gdm..)?

--
"Kolik UNIXu ovladas, tolikrat jsi adminem" (Stare keltske prislovi)
Ing. Jaroslav Kodet
CNOC  Praha

-----Původní zpráva-----
Od: pavel.zima na ct.cz [mailto:pavel.zima na ct.cz]
Odesláno: 23. dubna 2001 14:06
Komu: linux na linux.cz
Kopie: mkebert na seznam.cz
Předmět: RE: Primy logina na vzdaleny pocitac

> abyse user
> samozrejme v
> terminal.
>
> To jako aby se nekde pri startu poustelo tohle ? :
> X -once -query <vzdaleny_pocitac>

Je to skoro ono, ale potreboval bych to interaktivne. Tedy abych si
mohl volit na jakej server se mam prilogovat a ne aby to tam bylo
natvrdo. Nejprve bych si zvolil zda se chci logovat lokalne nebo
vzdalene a v pripade vzdaleneho logovani by se zobrazila vyzva na
zadani adresy pocitace (XXX) a pote by se spustilo prave to X -query
XXX.

Diky za odpoved