instalace RH7.1 na sekundarni IDE radic (Re: Red Hat 7.1 je venku)

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Duben 24 10:14:27 CEST 2001

On Tue, Apr 17, 2001 at 12:58:51PM +0200, Martin Mačok wrote:
> [instalace RH7.1 na sekundarni IDE Promise radic - disk /dev/hde]

> Vypada to, ze to tak take budu muset udelat.
> http://www.geocities.com/ender7007/index.html
>
> Akorat si nejsem jistej, jestli je to prave v pripade RH7.1 potreba.
> Kdyz jsem cvicne nabootoval cedecko s RH7.1 na pocitaci s timto
> radicem, tak ho kernel rozeznal a disk byl na /dev/hde a dalo se na
> nej pristupovat (napr. fdiskem), takze to vypada, ze kernel ho
> rozeznava v poradku. Slysel jsem ale zkazku, ze se s tim nejak
> nevyporadava lilo, tak jsem si chtel overit, jak to tedy je ...

> [...]

Instalace probehla naprosto bez problemu a system/lilo bez problemu
bootuje z disku na tomto sekundarnim Promise radici (/dev/hde).

Celkove jsem byl s instalaci a autodetekci hardware velice spokojen.

--
   Martin Mačok
  underground.cz