instalace RH7.1 na sekundarni IDE radic (Re: Red Hat 7.1 je venku)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Duben 17 13:06:11 CEST 2001

Martin Mačok wrote:
: Kdyz jsem cvicne nabootoval cedecko s RH7.1 na pocitaci s timto
: radicem, tak ho kernel rozeznal a disk byl na /dev/hde a dalo se na
: nej pristupovat (napr. fdiskem), takze to vypada, ze kernel ho
: rozeznava v poradku. Slysel jsem ale zkazku, ze se s tim nejak
: nevyporadava lilo, tak jsem si chtel overit, jak to tedy je ...

	Pokud se k tomu zna instalacni program, pak neni problem,
maximalne bude potreba po instalaci nabootovat z diskety nebo z rescue
CD, vyeditovat lilo.conf tak, jak jsem psal, a spustit lilo.

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //