uptime... [was: Re: Redhat v ceske nemilosti?]

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Duben 24 14:50:54 CEST 2001

On Tue, Apr 24, 2001 at 02:15:23PM +0200, Milan Kerslager wrote:

> Ne, driv kazdy program obsahoval vlastni implementaci parsovani /proc

 [cut] - vyznam libproc chapu (cca 3 roky jsem pracoval na programu  ktery
na ni stoji, viz. http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/kim/) a dodnes obcas koukam do
jeji zdrojaku... ostatne to byla ta motivace proc jsem se ozval :-)

> Jsou to proste alternativy (s ruznymi pro a proti nebo s ruznymi
> vyhodami).

 Alternativy? IMHO is to musi SUSE psat sam, prave proto, ze jsem sledoval
co se delo s /proc (a libproc) behem jeji historie tak mi to pripada jako
blbost psat to separatne (jake jsou vyhody?). Pokud vim tak existuji dve
pouzitelne veci - libproc a libgtop (od GNOME). Hmm a asi i neco od SUSE :-)

			Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/