perl vs grep

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Duben 24 15:57:11 CEST 2001

On Tue, 24 Apr 2001, Oto 'tapik' Buchta wrote:

> [...]

Nevim, me se to nezda, ale zkousel jsem jenom jeden soubor (dump
databaze), takze vysledek nemusi byt objektivni.
Jeste bych se chtel ujistit, ze zminovany textovy soubor slovnik
byl opravdu textovy s radky ukoncenymi '\n'.

$ l radl.dump
-rw-r--r--    1 root     root     70206649 Apr 20 20:02 radl.dump
darkstar:/pub
$ time grep -e 'CREATE' radl.dump
CREATE TABLE pc (
..
CREATE TABLE citac (

real    0m15.468s
user    0m0.140s
sys     0m0.580s
darkstar:/pub
$ time perl  -ne 'print if /CREATE/' radl.dump
CREATE TABLE pc (
CREATE TABLE citac (

real    0m15.946s
user    0m8.300s
sys     0m0.500s

$ perl -v
This is perl, v5.6.0 built for i386-linux
$ grep -V
grep (GNU grep) 2.4.2

--
Ondrej Koala Vacha