Samba 2.2.0

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Duben 24 16:08:14 CEST 2001

On Tue, 24 Apr 2001, Ludek Finstrle wrote:

> Hmmm. Jak se vam to povedlo? Ja prelozil sambu 2.2.0 a nic podobneho jsem
> bohuzel nezazil :o((
> Jednak cekani na okno permission z NT bylo hrozne dlouhy (>30s) a jednak
> ten seznam useru se mi take vubec nepovedl. Navic jsem mel problem s tiskem
> z WinNT.

S tiskem nevim. Ale uz si nekdo stezoval, ze nevidi seznam lidi, pokud je
v nem vice nez 128 polozek.

> Mohl bych poprosit o parametry konfigurovani pred kompilaci a globalni
> nastaveni smb.conf?

Parametry nemam, protoze jsem pouzil jejich rpm. Nechtelo se mi cekat na
preklad. Co se tyce globalnich nastaveni, tak na seznam lidi staci:

workgroup = Domenka
domain logons = yes
encrypt passwords = yes
domain master = yes

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.