BFU: Instalace Linuxu na jinem PC, distribuce, potrebne misto atd., SSH

Martin Koníček martin.konicek na atlas.cz
Úterý Duben 24 19:24:16 CEST 2001

Preji vsem pekny den.

Mam tu takovou malou otazku, ale nechci vyvolat valku, takze budte tolerantni ;-)

Mam Pentium 133, 32 MB Ram, disk bude cca 1-2 GB, stroj nema CD-Rom, pouze sit, pripadne disketovka :-)

No, chtel bych tam jednoduse nejakou konzolovou distribuci, lepe receno server, ktery bude mit apache, php, ssh a takove ty veci, ktere ma normalni ssh konto na netu.

Problem je s tim, ze mam jeste druhe PC, ve kterem je CD-Rom a ramecek na disk. Ted jen nevim, jak hodit na ten disk instalator z Windows, nebo jestli to muzu instalovat na jinem PC a nejak zapsat to Lilo hned pri instalaci na druhy disk.

Nechci tu furt klast nesmyslne dotazy, testovat Linux na mem hlavnim PC take nechci a prisel jsem na to, ze SSH je pro tyto ucely super, jen si proste rikam jak to nainstaluje obycejny BFU.

Nekde jsem slysel o instalaci po siti. To znamena, ze vezmu disketu, nabootoju komp, a na druhem pocitaci treba pod Windows udelam z instalacniho CD ftp server? Vytvorit FTP server pro me neni problem, pouze nechci prendavat cd-rom.

Otazky tedy jsou:

1. Jakou distribuci?
2. Jak instalovat?
3. Jak provest zakladni nastaveni SSH a sitovky, abych si s tim mohl hrat po siti
4. Kolik to na tom disku zabere? Potrebuju tam mit jeste hodne volneho mista

Moc diky vsem, kteri odpovedi lepsim typem nez slysel jsem neco...

--

Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> http://in.egarden.cz <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--
-->> http://archiv.3web.cz <<--

PGP Finger: EC11 A3DC 9DB4 FFB9 D83C  5542 F3EE 0324 4563 652C