BFU: Instalace Linuxu na jinem PC, distribuce, potrebne misto atd., SSH

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Úterý Duben 24 20:03:58 CEST 2001

Martin Koníček wrote:

> Preji vsem pekny den.

> Nekde jsem slysel o instalaci po siti. To znamena, ze vezmu disketu, nabootoju komp,
> a na druhem pocitaci treba pod Windows udelam z instalacniho CD ftp server?

Ano, presne tak.

> Vytvorit FTP server pro me neni problem, pouze nechci prendavat cd-rom.
>
> Otazky tedy jsou:
>
> 1. Jakou distribuci?

Tu, kterou pouziva vas nejblizsi linuxovy guru nebo tu, ktera
se vam jevi nejvice sympaticka nebo nejlepe dostupna.
Do zacatku je to vicemene jedno.

> 2. Jak instalovat?
via ftp to bude zrejme nejjednodussi

> 3. Jak provest zakladni nastaveni SSH a sitovky, abych si s tim mohl hrat po siti
Na takovou otazku se moc dobre neda odpovedet.
(doporucuji precist si manualy ...)

> 4. Kolik to na tom disku zabere? Potrebuju tam mit jeste hodne volneho mista

120 - 350 MB podle distribuce. Dale je nutno pocitat s
prostorem pro swap (64 MB a vice).

Nekdo mozna bude oponovat, ze instalace zabere mene mista,
ale myslim si, ze to neni v silach zacatecnika (ci BFU).

Roman