CDRW-emulacia-scsi

d na d-c.sk d na d-c.sk
Úterý Duben 24 20:36:02 CEST 2001

Zdravim

potykam sa s problemom spojazdnit napalovacku (klasicka ide napalovacka
mitsumi). Vzdy sa mi ju podarilo spojazdnit, pri kerneloch 2.0.x, 2.2.x
dokonca mi to slo aj pri 2.4.1. Po upgrade na 2.4.3 to jednoducho
prestalo fungovat. Pri zavadzani modulov (odpozerane z CD-Writing-HOWTO)
mi to akosi nechce zistit ze mam nejaku cdrom. CDRW fungovala a aj
funguje. Pri mountovani klasiky : /dev/hdX to normalne mountuje a da sa
aj citat z cd.
Na poziadanie poslem .config aby som nezatazoval konferu. Ak Vam to
niekomu funguje, bol by som moc rad , ak by ste mi niekto poslali svoj
.config, pretoze som uz odskusal snad vsetko.

Dakujem

                                     Daniel Ciprus
                                  email : d na d-c.sk
                           phone : +421 905 562370