CDRW-emulacia-scsi

Středa Duben 25 21:41:30 CEST 2001

On Tue, 24 Apr 2001 d na d-c.sk wrote:

> prestalo fungovat. Pri zavadzani modulov (odpozerane z
> CD-Writing-HOWTO) mi to akosi nechce zistit ze mam nejaku cdrom. CDRW
> fungovala a aj funguje. Pri mountovani klasiky : /dev/hdX to normalne
> mountuje a da sa aj citat z cd.

Me to funguje. Zkousel jsem jednu IDE vypalovacku na generickem jadre
primo z distribuce (zkuste ho, treba bude chyba jen v prekladu vaseho
vlastniho jadra). Do /etc/lilo.conf se da:

append = "hdd=ide-scsi"

A po startu pak: modprobe ide-scsi

Vypise to pripojena zarizeni, da se pouzit i: cdrecord -scanbus

--
                        Milan Kerslager