KDE2.1.1 - cestina v konzole/mutt

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Duben 24 23:43:28 CEST 2001

On Tue, Apr 24, 2001 at 11:30:07PM +0200, Martin Ma?ok wrote:
> mam Red Hat 7.1 a zkousim na nem prilozene KDE 2.1.1.
> Vsechna locales jsou nastavena na cestinu a i prostredi KDe je
> nastaveno kompletne na cestinu. Terminalovy emulator "konzole" presto
> nebral ceske znaky, ale po rucnim nastaveni fontu je to v poradku.
> Presto ale po spusteni programu "mutt" se misto ceskych znaku
> zobrazuji znaky "?", ale v ostatnich programech (shell, vim, ...) se
> ceske znaky zobrazuji normalne.

Ted jsem si vsiml, ze se takto mutt chova i v rxvt pod KDE. Jenze kdyz
misto KDE pustim "jen" Window Makera a v nem rxvt, tak v nem mutt
cestinu zobrazuje normalne, ale kdyz pustim KDE, tak mutt v rxvt i v
konzoli cestinu nezobrazuje. V jinych terminalovych aplikacich pod
stejnymi terminaly cestina funguje.

> Nevite nekdo cim to je/co s tim?

Ze by neco s Xresources? Nebo neco se slangem?

--
   Martin Mačok
  underground.cz