KDE2.1.1 - cestina v konzole/mutt

Středa Duben 25 00:18:14 CEST 2001

On Tue, 24 Apr 2001, Martin Mačok wrote:

> mam Red Hat 7.1 a zkousim na nem prilozene KDE 2.1.1. Vsechna locales
> jsou nastavena na cestinu a i prostredi KDe je nastaveno kompletne na
> cestinu. Terminalovy emulator "konzole" presto nebral ceske znaky, ale
> po rucnim nastaveni fontu je to v poradku. Presto ale po spusteni

Jednoduchy patch jsem posilal do konference prave dneska...

> programu "mutt" se misto ceskych znaku zobrazuji znaky "?", ale v
> ostatnich programech (shell, vim, ...) se ceske znaky zobrazuji
> normalne. Nevite nekdo cim to je/co s tim?

Zajimave. Me mutt zobrazuje normalne ceske znaky (tedy alespon v tom menu
nahore). Mam taky obycejny 7.1, opatchovanou konzoli (ale to ma vliv jen
na polozky menu male/velke/drobne & spol. pisma).

Otaznicky misto ceskych znaku by ukazovaly na nespravne inicializovane
locale. Provizorne to lze opravit nastavenim promenne OUTPUT_CHARSET (viz
archiv).

--
                        Milan Kerslager