Star Office 5.2 - cestina?

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Středa Duben 25 08:33:28 CEST 2001

>Od:      Martin Mačok <martin.macok na underground.cz> 24.04.2001 19:19:55
>
>Zdravim,
>stahnul jsem si Star Office 5.2 z www.sun.com, nainstaloval, ale
>neprijima to ode mne ceske znaky z klavesnice, resp. neprijima ěščř,
>ale prijima ýáí ... nevite, co delam spatne? Vsude jinde jsem se
>akorat docetl, ze Star Office 5.2 uz cestinu bere rovnou bez nejakych
>hacku, tak jsem z toho jelen.
>
>(Red Hat Linux 7.1)
>
>Preji hezky den
>
>--
>   Martin Mačok

To je zatr. podivne. Jsou v poradku mapy klavesnice? Pak bych zkontroloval,
zda jsou nainstalovane fonty (tiskarna), i kdyz to by melo mit vliv pouze
na tisk. Pak patche (nevim, zda uz funguje vyhledavani v archivu -
umistoval jsem do archivu odkaz), pak uz zbyva jen nejaka feature v RH 7.1:
-)

Hezky den
Michal Vymazal