Star Office 5.2 - cestina?

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Duben 25 07:51:49 CEST 2001

On Wed, Apr 25, 2001 at 07:33:28AM +0100, Michal.Vymazal na deltax.cz wrote:
> To je zatr. podivne. Jsou v poradku mapy klavesnice? Pak bych zkontroloval,
> zda jsou nainstalovane fonty (tiskarna), i kdyz to by melo mit vliv pouze
> na tisk. Pak patche (nevim, zda uz funguje vyhledavani v archivu -
> umistoval jsem do archivu odkaz), pak uz zbyva jen nejaka feature v RH 7.1:

Ted jsem jeste zjistil, ze pod X/Window Maker ta cestina v SO5.2
nefunguje (neprijima nektere znaky)
  - s timto nastavenim XFree86:
        Option  "XkbRules"      "xfree86"
        Option  "XkbModel"      "pc105"
        Option  "XkbLayout"     "czsk(us_cz_qwerty)"

Kdezto pod X/KDE2.1.1, kdyz spustim ten SO, tak ty ceske znaky prijima
... (coz mi momentalne staci, protoze SO pouziva jenom moje slecna pod
KDE2.1.1).

Preji hezky den

--
   Martin Mačok