KDE2.1.1 - cestina v konzole/mutt

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Duben 25 08:29:52 CEST 2001

On Wed, Apr 25, 2001 at 12:18:14AM +0200, Milan Kerslager wrote:
> Otaznicky misto ceskych znaku by ukazovaly na nespravne inicializovane
> locale. Provizorne to lze opravit nastavenim promenne OUTPUT_CHARSET (viz
> archiv).

Tak jsem zjistil, ze KDE kupodivu ignoruje nastaveni systemovych
locales v /etc/sysconfig/i18n a i kdyz jsem nastavil do ~/.Xclients
tyto promenne (export), tak jsou take ignorovany a KDE je preplacne
hodnotami "C", ackoliv je cele KDE nastaveno na cestinu. Pomohlo az
nastaveni "export LC_ALL..." do souboru $ENV

Nevite nekdo, kam nejake setrne a spravne pripsat do konfigurace
KDE2.1.1 (pro cely system, ne pro jednoho uzivatele), aby
neprenastavoval promenne LC_* ?

--
   Martin Mačok
  underground.cz