Pomoc s LQ 100

Marek Olšavský orsm na atlas.cz
Středa Duben 25 15:00:40 CEST 2001

            Dobry den,
    chci se vratit jeste ke starsimu problemku. na ktery jsem zatim nenasel nejakou rozumnou odpoved. Momentalne pouzivam RH6.2 a cekam na 7.1 az vyjde v computer pressu, protoze 1300 MB po modemu stahovat nebudu, ale mam drobny problem s tiskarnou LQ-100. Nevejde se mi postscriptova stranka na jednu beznou A4. Vzdy, kdyz neco vysazim v TeXu a chci to vytisknout z PostScriptu, tak posledni asi 1-2 cm ze stranky jsou na dalsim liste. Nastavenim okraju jsem docilil toho, ze uz to nejsou puvodni centimetry 4.
                Dekuji za radu
                        MaReK

Marek "Penguin" Olšavský
private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
privat WWW: http://orsm.spedia.net (http://mujweb.cz/www/orsm)
Blue Tree mail: btdisk na atlas.cz
Blue Tree WWW: http://bluetree.hyperlink.cz