Pomoc s LQ 100

mgr Jan Obdrzalek obdrzalek na zoom-int.cz
Středa Duben 25 17:47:33 CEST 2001

Ja si zvykl nastavovat "letter" misto "A4" a podobne problemy nemam. Ono si
to prechrousta pro papir o fous mensi a pak tomu neprijde, ze je moc kratky.
Mozna to neni "spravne" reseni, ale funguje mi k plne spokojenosti.

--
Zdravi
    Gilhad

Manga:		http://gilhad.zoom-int.cz/manga/index.php