Sendmail

Miloslav Hájek miloslav.hajek na idea.cz
Čtvrtek Duben 26 06:27:45 CEST 2001

Pomocte prosím začátečníkovi. Mám SuSE 7.0 a chtěl jsem rozeběhnout
sendmail, ne nic složitého, použil jsem default nastavení od SuSE, ale když
chci poslat e-mail na tento počítač, tj. lokálnímu uživateli, a uvedu tam
pouze jméno domény, tak se to vrátí zpět odesílateli, pokud tam ovšem napíši
FQDN, tak je vše v pořádku. Navíc, když odesílám poštu, tak ve jménu
odesílatele je taky FQDN, v dokumentaci je zmíňka o paramatru
FROM_HEADER=doména.cz, který by měl jméno počítače zamaskovat, ale to mi
taky nefunguje. Nevím co s tím. Pomůže někdo.

Miloslav Hájek