perl vs grep

Čtvrtek Duben 26 09:17:57 CEST 2001

> tak uz leda napsat binarku, ktera bude generovat nejaky text na stdout a testovat to pres rouru, nejdriv na /dev/null, pak na grep a perl, aby se mohl odecist cas vlastniho generovani...

	Proboha proc? Mame zdrojaky... od kdy se slozitost ci efektivita
algoritmu meri nejakymi casy neceho jineho co s algoritmem naprosto
nesouvisi (jak souvisi s hledanim ci tridicim algoritmem napr. rychlost
a efektivita implementace pipes? (BTW mam pocit, ze zrovna Linux na tom
s rourama neni zrovna nejlip co se tyka propustnosti, mozna kernel 2.4
je na tom daleko lepe))

> jezkovy voci, to jsou starosti

	jo taky bych chtel takove mit, ale uz mi to nedalo...;-) - slozitost
algoritmu je funkce, ktera se odvozuje primo z operaci, ne z rychlosti,
casu apod... ta funkce totiz neco jako pojem 'cas' nezna... zna pouze
casovou slozitost radu XY.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno