nase reakce na Microsofti reklamu

Libor Mitrenga libor.mitrenga na msi-zlin.cz
Čtvrtek Duben 26 12:00:43 CEST 2001

> Copak lze v definici OS říkat, že kromě toho, že OS je takový a takový,
> měl by být i blablablabla

Podle mě OS je software, který "vdechne život HW" a umožňuje provozovat na
daném HW aplikace (a nemusí to být ani síťový OS). OS může být rozsáhlý,
malý, složitý, jednoduchý, uživatelsky příjemný a opačně atd... On i DOS byl
OS, který v danou dobu byl vhodný pro praktická použití (jistě teď mě všichni
budou kamenovat, že to byl špatný OS), ale upřímně řeknu že jsem kdysi pro
své XT s jednou 360kb mechanikou nenalezl lepší variantu.

Pravda je, že když jsem si zmíněné stránky přečetl, tak jsem měl také dojem,
že je napsal člověk, který nezná nic jiného než Linux (nebo nechce znát) a
žádný jiný OS neuznává. Lepší by bylo, kdyby tam bylo napsáno, že existuje
více OS, a byly tam linky na stránky těchto OS - např. BeOS, FreeBSD atd...

LM