nase reakce na Microsofti reklamu

Tuma ondra.tu na atlas.cz
Čtvrtek Duben 26 14:13:10 CEST 2001

> Domnivam se, ze je to ponekud kratkozrake. Linux je uspesny a rozsireny,
> ale porad na tom neni tak, aby bylo moudre hrat si na vlastnim pisecku.
> Az bude situace na trhu ponekud vyvazenejsi, nez je dnes, pak at si LUGy
> haji jenom Linux a ja ani neceknu, ale zatim je IMHO stale treba se
> spojovat a spolupracovat. Posledni prcek, ktery porazil obra sam, byl
> David - jenze Goliasove se uz od te doby stihli poucit...

Jenomze existuje taky jina filozofie, a to mnoho malych Davidku znici
jednoho velikoho goliase.

Vtip neni v tom konkurovat MS jakozto spolecenstvi ale ukazat na to ze
existuje i jina verze OS, ukazat na to ze lidi nemaj bejt tak blby a nechat
si od MS cpat dohlavy co je super a co je nelegalni protoze ne vsechno co MS
rika je pravda.

A jak uz sem ja osobne rek, s tou stranku CZLUGu naprosto souhlasim, oni se
maji starat o linux tak to delaji, maji propagovat linux tak to delaji, a na
rozdil od MS nepodrazeji klacky vsem ostatnim systemum a kolik jich jenom je
at uz free nebo placenych.

Pokud budete mit nekdo snahu vytvorit reklamni bannery na ostatni systemy,
nepredpokladam ze pujdete proti linuxu ale proti MS a nebo spise s urcitym
OS. A jedinej komu to bude vadit je opet MS.

Toliko muj nazor

Ondřej Tůma