nase reakce na Microsofti reklamu

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Duben 26 14:40:35 CEST 2001

On 26/04/2001, Tuma wrote:

> Jenomze existuje taky jina filozofie, a to mnoho malych Davidku znici
> jednoho velikoho goliase.

Coz je presne to, co jsem naznacoval. Ale ti "Davidci", jak rikate, by
meli IMHO spolupracovat.

> Vtip neni v tom konkurovat MS jakozto spolecenstvi ale ukazat na to ze
> existuje i jina verze OS, ukazat na to ze lidi nemaj bejt tak blby a
> nechat si od MS cpat dohlavy co je super a co je nelegalni protoze ne
> vsechno co MS rika je pravda.

V tom se samozrejme shodneme. Lisime se ale mirne v odpovedi na otazku,
jak by se to melo delat.

> Pokud budete mit nekdo snahu vytvorit reklamni bannery na ostatni
> systemy, nepredpokladam ze pujdete proti linuxu ale proti MS a nebo
> spise s urcitym OS. A jedinej komu to bude vadit je opet MS.

Jiste, ale to mi prave pripada jako zbytecne tristeni sil. Je mi jasne,
ze co nevidet nejspis dojde v teto debate na to, ze lidi okolo XYZ
nemaji sve UG, ze se neni s kym dohadovat, at si to delaji take jako
lidi okolo Linuxu atd. atd. atd. Ale ja stale mluvim (nebo se o to
alespon snazim) hlavne o ucinnosti teto kampane, jejim dopadu a take o
tom, jestli mohou tyto snahy vest ke kyzenym dlouhodobym cilum - znovu
podotykam, ze i v tomto pripade jde o me subjektivni presvedceni o tom,
kam by se mela budoucnost ubirat a jiste se najde hodne lidi, kteri na
to budou pohlizet ponekud odlisne.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka