nase reakce na Microsofti reklamu

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Duben 26 14:18:06 CEST 2001

On 26/04/2001, Dan Ohnesorg wrote:

> Nemyslim si, ze si hrajeme na vlastnim pisecku. Uz to, ze se zacne
> mluvit o tom, ze reklamni kampan M$ je nepravdiva pomuze vsem
> konkurentum, at se bude jednat o Open Source, nebo o Apple a Novell
> (napr.).

Ja samozrejme nerikam, ze to nema zadny smysl. Jenom si myslim, ze z
dlouhodobeho hlediska je dulezitejsim cilem dosahnout plurality na trhu
OS, nez dojit do stadia, kdy Linux bude mit 49% podil, Windows 49% podil
a ostatni pak zbyvajici 2 %. Mam ciste subjektivni nazor, ze to bude pro
uzivatele prospesnejsi.

Chapu, ze cilem CZLUGu je propagace Linuxu, velmi si cenim toho, co v
teto oblasti delal a dela a rozhodne nechci ani v nejmensim snizovat
jeho vyznam ci zasluhy. Jenom si myslim, ze v tomto pripade je mozna
vhodnejsi rict

"Proc jenom Windows, kdyz je tu a, b, c, d, e, ...?"

nez

"Proc Windows, kdyz mame Linux?"

Zda se mi, ze ta prvni veta je z hlediska bezneho uzivatele jaksi
pusobivejsi, verohodnejsi.

> CZLUG ma ze stanov propagovat Linux, takze propaguje Linux. A cini to
> mnohem prijatelnejsi a moralne obhajitelnejsi formou nez nekteri jini
> propaguji sve produkty.

O tom neni myslim sporu.

> Text byl schvalen vyborem CZLUGu a vyjadruje jeho pevne stanovisko. V
> konferenci clenu proti nemu nezaznela jedina pripominka.

Jak rikam, nemohu a nechci CZLUGu nic diktovat. Rikam jenom, co si
myslim.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka