nase reakce na Microsofti reklamu

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Čtvrtek Duben 26 14:26:59 CEST 2001

preju dobry den,

dneska se zase vyborne bavim nad timto threadem ;-))),  snaha menit svet je
nam vsem vlastni, jak koukam. jen se mi nelibi to odveke podcenovani
uzivatelu, kteri umi cist a maji mozek, neboli, kdyz zjisti ze neexistuji
jen vyndovsi a najdou linux, tak casem urcite sami zjisti, kdyz budou chtit,
ze existuji i dalsi os...
czlug udelal podle mne to, co mel a kdo chce podporovat i jine systemy, ma
stale moznost ;-)))
btw. co takhle nejake opravdu podnetne navrhy? napriklad mne se nelibi na
bannerech tatka versus dite, ze je tam jen otazka a nic vic, grafika nic moc
;-))) neslo by to zmenit na neco profesionalnejsiho? alespon graficky...
zdravi martin d.