Konqueror1.9.8 proti ApacheRH7.0CZ

Oto 'tapik' Buchta tapik na neo.cz
Čtvrtek Duben 26 16:29:13 CEST 2001

Michal Krause wrote:

> Coz takhle nahlednout do error logu?

Hmm. Zas tak mne Michale podcenovat nemusis.

Ale dobre, mel jsem dodat, ze v accesslogu mam kod 200 velikost 774,
v errorlogu mam jen hlasky, ze nesmyslny soubor neexistuje, kdyz jsem
zkousel,
co to udela u nesmyslnych souboru...
A kupodivu jsem v Konqueroru videl ono povestne 404:Not found :-(((
--
Oto 'tapik' Buchta , tapik na neo.cz