Konqueror1.9.8 proti ApacheRH7.0CZ

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Duben 26 16:50:36 CEST 2001

On 26/04/2001, Oto 'tapik' Buchta wrote:

> Hmm. Zas tak mne Michale podcenovat nemusis.

Tak sorry, obcas ani nekoukam, komu odpovidam :)

> Ale dobre, mel jsem dodat, ze v accesslogu mam kod 200 velikost 774, v
> errorlogu mam jen hlasky, ze nesmyslny soubor neexistuje, kdyz jsem
> zkousel, co to udela u nesmyslnych souboru...
> A kupodivu jsem v Konqueroru videl ono povestne 404:Not found :-(((

Zkusil bych asi v tomhle pripade sniffnout komunikaci, at se vi, kde
vznikne chyba. Dalsi postup by mohl byt pripadne ve vypinani modulu v
Apachi (jsou-li tam nejake), IMHO by to mohl prznit treba nektery z
modulu pro cestinu - ty sahaji uz do hlavicek pozadavku.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka