Nullmail x sendmail, NOQUEUE

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Středa Duben 25 20:27:58 CEST 2001

Dobrého dne přeji,

pokoušeli jste se někdo použít nullmail odkazovaný z FAQ muttu?
Když jsem ho (snad správně) nastavil, tak se připojí k sendmailu, který
je nadefinovaný v /.../etc/remotes a spadne s hláškou o permanentní
nedoručitelnosti.

Sendmail hodí do logu pouze:
Apr 25 17:33:44 XXXXX sendmail[12896]: NOQUEUE: Null connection from [XXX.XXX.XXX.17]

Případně napadá někoho, jak donutit tcpdump, aby mi vypsal, co si ti dva
mezi sebou povídají? Dostal jsem z něho pouze to, že si něco povídají a
nevím co.

Předem děkuji

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno