KDE2.1.1 - cestina v konzole/mutt

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Čtvrtek Duben 26 18:18:53 CEST 2001

Martin Mačok wrote:

> Tak jsem zjistil, ze KDE kupodivu ignoruje nastaveni systemovych
> locales v /etc/sysconfig/i18n a i kdyz jsem nastavil do ~/.Xclients
> tyto promenne (export), tak jsou take ignorovany a KDE je preplacne
> hodnotami "C", ackoliv je cele KDE nastaveno na cestinu. Pomohlo az
> nastaveni "export LC_ALL..." do souboru $ENV
>
> Nevite nekdo, kam nejake setrne a spravne pripsat do konfigurace
> KDE2.1.1 (pro cely system, ne pro jednoho uzivatele), aby
> neprenastavoval promenne LC_* ?

 KDE promenne LC_* AFAIK vubec neprenastavuje, aplikace si nastaveni jazyka
berou z cfg. souboru KDE a ne z promennych LC_* . Chyba bude asi nekde ve
startovacich skriptech systemu nebo X. Mozna by pomohlo pridat to
nastavovani LC_* pred to misto, kde je volano startkde ( nejspis
/etc/X11/xdm/Xsession ).

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli