KDE2.1.1 - cestina v konzole/mutt

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Duben 26 19:25:15 CEST 2001

On Wed, Apr 25, 2001 at 10:43:18AM +0200, Lubos Lunak wrote:
>  KDE promenne LC_* AFAIK vubec neprenastavuje, aplikace si nastaveni jazyka
> berou z cfg. souboru KDE a ne z promennych LC_* . Chyba bude asi nekde ve
> startovacich skriptech systemu nebo X. Mozna by pomohlo pridat to
> nastavovani LC_* pred to misto, kde je volano startkde ( nejspis
> /etc/X11/xdm/Xsession ).

Ja to spoustim normalnim "startx" z textove konzole. Zkousel jsem i
nasledujici veci:

$ export LC_ALL=cs_CZ
$ LC_ALL=cs_CZ startx

A take jsem to same zkousel pridat do ~/.Xclients, ale take to
nepomohlo. Pokazde jsem mel v prostredi KDE nastaveno LC_ALL=C.

Tak jsem zkusil pridat "export LC_ALL=cs_CZ" do soubor $ENV (u mne
~/.env)) a potom mam v prostredi KDE nastavene LC_ALL=cs_CZ ...

[ Ten Linux uz zacina pekne bobtnat a cert aby se v tom vyznal ;-) ]

--
   Martin Mačok
  underground.cz