RH 6.2 v siti Microsoft

Stepan Cirkl stepan.cirkl na mssch.cz
Čtvrtek Duben 26 18:18:56 CEST 2001

Software pro praci linuxu v MS siti se jmenuje SAMBA. Pres ni se daji sdilet
tiskarny, soubory... linux pomoci samby dokonce umi emulovat NT server vcetne
domenoveho kontroleru. Vam podle mne ale bude stacit pouze klientska cast samby.
V Intranetu obecne nevidim jakejkoliv problem (nebo nakej mate?).
HP OpenMail mi nic moc nerika. Ale podle meho nazoru podporuje SNMP a POP3.
Nastavte sendmail (nebo obdobu) tak, aby posilal veskerou postu pres hlavni
server, POP3 vybirat rovnou z nej pomoci klientskeho mail programu.
Sendmail NEmusite mit spusteny jako demon, paklize nebude prijmat postu pomoci
SMTP.

Vpodstate se to nebude lisit od dial-UP stanice. Rozdil je v tom, ze nemusite
zajistovat pripojovani pres modem, ale musite nainstalovat a nakonfigurovat
sitovou kartu. (Linux podporuje DHCP).