nejde man pod rootem

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 26 18:46:58 CEST 2001

Martin Tomasek napsal:
> po updatu na libc6 2.2.2-4 jsem zjistil, ze mi prestaly chodit takove veci,
> jako man pod rootem, exim, nekterym uzivatelum se nejde nalogovat :) a podobne.

man mi chodi, exim taky a loguju se OK.
exim?? hmm co presne? jak nekterym? jaky je rozdil mezi tim, co jde a tim co
ne?

> z strace je videt, ze problem u vsech programu nastava po zavolani setuid().
> tim se zrusi pristupovy prava k /etc/passwd, /etc/group a dalsim souborum.

nemely by stejne pouzivat pam? a vubec jak souvisi /etc/passwd s DB?

> jak jsem to tak prochazel, hadam, ze je chyba v libdb2 (2.7.7-7).

spis ne

> vedel by nekdo vic?

treba distribuci? (ne, ze bych to z tech verzi nevedel :)) a viz. vyse

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Phear my "Typical bloody smart-arse debian attitude."