postfix a posilani posty pres jiny smtp server

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Duben 26 22:10:40 CEST 2001

On Thu, Apr 26, 2001 at 09:20:57PM +0200, Bohumil Dousa wrote:
> mam takovy problem, jsem za jakymsi firewallem a ten neumoznuje
> odesilat postu primo z me stanice, potreboval bych donutit postfix, aby
> odchozi postu z meho pocitace posilal pres vyse uvedeny firewall(na kterem
> bezi smtp server). Nevi nekdo ja postfixe v tmto smeru nakonfigurovat?

Viz ukazkove konfigurace/dokumentace dodavana v baliku postfixu, resp.
dokumentace na www.postfix.org (a na mirrorech). (Dokumentace k
postfixu je velice dobra a kdyz se k tomu pridaji ty ukazkove
konfiguracni soubory, tak se z toho clovek nauci uplne vsechno ohledne
postfixu a da se to v tom i dobre hledat)

Zde konkretne do souboru (/etc/postfix/) main.cf pridejte direktivu
relayhost = smtp.firewall.server.cz

a pak zavolejte "postfix reload".

Preji hezky den

--