RedHat 7

Zdenek Jedlicka jedlicka na kme.zcu.cz
Pátek Duben 27 09:41:17 CEST 2001

On Thu, 26 Apr 2001, [iso-8859-2] Pavel Rauš wrote:

> No ja jsem trosku jineho nazoru - na 20GB disk bych doporucil nasledujici -
> nainstalovat Linux
> a to :
> /dev/hda1 (50MB)   pripojit jako /boot   (tim se zajisti, ze jadro bude pod
> 1024 cylindrem - jinak by mohly byt problemy s bootovanim)

Dle meho nazoru je tento problem jiz davnou minulosti. Kazde novejsi LILO
(v distribuci od RH7.x, nebo samostatne stahnute) si dokaze poradit s
bootovanim "odkudkoliv" - volba lba32,nebo tak nejak.

Neidriv bych naistaloval Windows, pak Linux a jako bootmanager bych
pouzival LILO.

               S pozdravem

                            Zdenek Jedlicka