RedHat 7

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Čtvrtek Duben 26 19:26:09 CEST 2001

> postaveny na
> Precist si manual??
> http://www.linux.cz/redhat-cz/prirucka/
> Nejdriv Windows, potom Linux, pri instalaci se instalacni program
> zepta, co ma lilo pouzivat za labely. V pripade, ze jiz mate
> nainstalovany Windows, budete mit v nabidce pri instalaci label dos a
> linux. Tim dos jsou mysleny ty okna. Musite si pouze nastavit, jaky OS
> se ma bootovat defaultne.

No ja jsem trosku jineho nazoru - na 20GB disk bych doporucil nasledujici -
nainstalovat Linux
a to :
/dev/hda1 (50MB)   pripojit jako /boot   (tim se zajisti, ze jadro bude pod
1024 cylindrem - jinak by mohly byt problemy s bootovanim)
/dev/hda2 (Pro Windows lib. velikost)
/dev/hda5 (zbytek disku - 256MB) pripojit jako /
/dev/hda6 SWAP - treba tech 256MB - zalezi na okolnostech

pri instalaci pak nainstalovat lilo na /dev/hda1
tim se zajisti, ze po nasledne instalaci Windows (popripade po castych
reinstalacich) zustane lilo neporuseno na oddilu, ktery windows nevidi.
Jinak vrele doporucuji min 128MB pameti. Jestli na tom chcete mit nejakou
databazi, apache, php + XWindows, tak na 64MB to bude docela ukrutny boj
pevneho disku s operacni pameti.

                                        Pavel Rauš