wu ftpd nefunguje anonymous, guest pristup

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pátek Duben 27 12:20:10 CEST 2001

Zkoumalek wrote:
> Nainstaloval jsem si wu-ftpd verze 2.5.0-9. Bohuzel se mi nedari
> zprovoznit anonymni a guest pristup. Uzivatel se muze nalogovat, ale
> muze se prohanet po celem disku. Mohli byste mi prosim poradit, jak
> rozchodit guest pristup a anonymni pristup? Nad manualem jsem
> prosedel spoustu casu, ale nemohu se dopracovat k vysledku.

a) kvuli bezpecnosti je treba upgradovat alespon na verzi 2.6.0 (pro RH
2.6.0-14, ta co je v defaultni instalaci RH 6.2 je taky derava)
b) nainstalovat balik anonftp-3.0.3 (mluvim opet o RH)
c) precist si z archivu thread
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/107624.html, ktery pojednava
presne o te same otazce, staci pak klikat na "Nasledujici zprava k
tematu" :-)

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !