wu ftpd nefunguje anonymous, guest pristup

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Pátek Duben 27 13:28:07 CEST 2001

> a) kvuli bezpecnosti je treba upgradovat alespon na verzi 2.6.0 (pro RH
> 2.6.0-14, ta co je v defaultni instalaci RH 6.2 je taky derava)
> b) nainstalovat balik anonftp-3.0.3 (mluvim opet o RH)
> c) precist si z archivu thread
> http://www.linux.cz/lists/archive/linux/107624.html, ktery pojednava
> presne o te same otazce, staci pak klikat na "Nasledujici zprava k
> tematu" :-)
>
> Jarda
>
> --
>       Ing. Jaroslav Stribrsky
>       Vysoka skola chemicko-technologicka
>       Ustav pocitacove a ridici techniky
> [...]
Jo anonftp by mohl byt dovod proc to nefunguje. Ale kdyz uz jsme se dostali
k deravosti ftp, tak vrele doporucuji proftpd. Jedine co mi na tom vadi je,
ze nezna neco jako je superuser, ktery se muze prohanet po disku bez
omezeni. Ale za par tydnu si zvyknete. Mrknete na http://proftpd.net

                            Pavel Rauš