Instalace NT po Linuxu

Frantisek Kajan kajan na zrak.sk
Pátek Duben 27 12:25:09 CEST 2001

zdravim,

SuSE Linux podporuje NTFS (uz verzia 6.4 to mala), da sa  citat aj
zapisovat...
Moja otazka: preco to niekto, kto to vie (ja to nie som;) neurobi aj do
redhatu?

Som zaciatocnik, neviem este vsetko o Linuxe, ale myslim, ze by sa to
urcite dalo urobit...mozno tip pre Linuxakov, ktori pracuju na distribucii
RH7.1 CZ ;-). V SuSE Linux hned po instalacii je mozne namontovat
disk s NTFS...

Frantisek Kajan
E-mail: kajan na zrak.sk
WWW: http://www.zrak.sk